now i'm free fallin'

Ligger å tänker på hur mycket jag kommer sakna min praktik. Alla barnen, fröknarna också så klart. Det har varit så himla kul, och alla är så underbara.
Idag när jag kom dit så springer en liten flicka fram till mig, jag blir mött av henne varje morgon av en bamsekram. Så idag krama hon mig och sa: "Totte, kommer sakna dig!". hur underbart är inte det? Världens mysigaste.. Å dom andra med, hela dagen har alla bara gosat och kramats å pratat om att dom inte vill att det ska bli imorgon.. GUD VAD JAG KOMMER SAKNA DOM!
Nu ska jag försöka få lite sömn, måste vara pigg å glad imorgon och redo för grillning med Möller å co.
sov gott för all del
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0