your fucking perfect

Förlåt hörni att jag inte uppdaterat så bra men nu är det så at jag har maginfluensa. Eller har haft, så har inte mått sådär super bra kanske! Usch det har varit helt hemskt..
Men nu är det bättre, har legat i sängen sen igår och ska vara hemma imorgon med så jag blir frisk. Förhoppningsvis ordnar det upp sig till tisdag :-)

Men även fast jag legat hemma sen igår morse så har helgen varit helt OK, fredagen va skit kul! Och lördag/söndag bara allmänt slappdagar. Så snart ska jag lägga mig i sängen framför en film, å vem vet om jag kanske somnar redan då.. Haha!

Nu ska jag ta mig ett glas blåbärssoppa å bädda ner mig. Ha det bra allesammans, i'm out

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0