you don't need to be afraid



Min fina Vilja, nu kan du hoppa å leka som du vill. Du behöver inte vara rädd, himlen är ett bra ställe. Å pappa ta hand om henne..

Micka mamma å Dalle satt i soffan när jag kom innanför dörren, dom såg så sorgsna ut, eller så allvarliga.. Så kom Vilja fram springandes å då brast det. Inte min lilla Vilja, hon med... Jag mamma å Micka åkte till veterinären i valla å usch, jag hade sån panik i kroppen så jag var tvungen att gå ut efter lugnmedels sprutorna. Stackars Micka å Dalle, dom var tvugna att göra exakt samma sak med Electra.. Men man får tänka på att hon är i himlen nu, dom är som en liten familj dom med!

Glöm aldrig att moster älskar dig gumman. Nu å för alltid!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0