we run out of time



Så där. Nu är jag hem kommen från tårtkalas i Johannelund hos Jenny Daniel å Joline :-) Så länge sen jag träffade både Joline och Alice så det var hur mycigt som helst! Å Ronja visa mig även Ebay, hmm.. Kanske något för mig? Billigt å bra! Måste utforska detta närmare!

Imorgon ska jag upp 07:15 å göra mig redo för en heldag med lek å myspys. Slutar vid 3 å då vet jag inte vad som sker. Kanske hem å sova? Ja vem vet.
Jag behöver verkligen sommar nu, så jag blir lite glad å får tillbaka lite ork för att göra något med mitt liv. Allt är påväg utför nu alltså så någon förändring måste ske! Men det kommer nog :-) Får vi väl hoppas i alla fall.

Nu ska jag sova. Hur trött som helst, å magen spökar lite grann också.. And guess what? Jag mår galet illa, igen..

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0