tittar mot vår stjärna



Idag tänder jag ett ljus för min saknade pappa. Idag är det 6 år sen som han valde att gå vidare..
Skulle ge allt för att få se honom igen, för att få höra hans röst, få känna hans armar om mig å känna hans doft, skulle ge allt för att få min pappa tillbaka. Världen är så himla orättvis, varför var den tvungen att ta min underbara, älskade, stora, starka pappa ifrån mig? VARFÖR?

Pappa finns alltid med mig, det vet jag att han gör. Vad jag än gör eller vart jag än är så är han där och skyddar över mig. Han finns alltid inom mig, jag kommer alltid vara lika stolt över att berätta om att jag är hans dotter. För han var världens bästa, eller... han är.

xoxo till dig pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0