they look pretty good, and so do you

Uppe med tuppen kan man säga... Blev inte mycket sömn i natt ni, ingen alls om man ska vara ärlig! Här sitter jag i köket i morgonrock med en kopp kaffe å ska snart sätta på en film å börja göra mig lite i ordning för skolan, sen börjar ju trots allt om 2,5 timmar..
Ser ut som ett troll gör jag också, mitt hår är vågigt/lockigt å jag vet inte vad jag ska göra med det. Har jag det nedsläppt ser jag ut som ett troll, har jag det uppsatt ser jag ut som hej kom å hjälp mig, så ja jag får se hur jag löser det där. Å helt slut i hela kroppen är jag, har så galet ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen alltså! Behöver verkligen verkligen massage, innan jag får ryggskott....

Imorgon, eller idag blir det ju, ska jag till skolan, går till kvart i 2 idag. Sen får jag se om jag har ork att åka till Catharina eller om jag åker hem å går å lägger mig direkt. Tror det blir det sista alternativet alltså. Haha chokerande.

Men nu tror jag att jag ska börja göra mig lite i ordning, har ju faktiskt inget bättre för mig.. Sängen ser oerhört lockande ut men går jag å lägger mig nu så somnar jag å vaknar imorgon kväll kan jag tänka mig! Å det är ju inte så lyckat kan ju jag känna liksom. Men jag får helt enkelt sätta på en film å dricka en kanna kaffe till så vaknar jag nog till lite. Å jag kan tänka mig att min trötthet snart går över så jag blir övertrött istället. Å då är det ju liksom lugnt, bara det att jag blir otroligt fnittrig å tycker allt är skit kul! Men det är ju roligt det med :-)

Nej nu ska jag sätta på en film, å gissa vilken? ....
Min nya favvis såklart! - Green street hooligans! Åh jag älskar den OCH han som spelar huvudrollen...

Nej nu bara babblar jag igen, dags å sluta!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0