so so what? i'm still a rockstar



Igår var det ingen vanlig dag inte, utan det var Ronjas 18-års dag! :-) Grattis i efterskott min ängel! Hoppas du har det bäst. Å om några månader kommer jag också! ;-)


Ikväll ska jag bara slappa, ska förbi Lydia en sväng å titta lite men sen är det direkt till bingen igen! Är så sjuktligt trött.. Men imorgon kommer Martin å Alvin och hämtar mig efter skolan så ska vi på kalas på busfabriken :-) Svin kul ju haha! Sen följer jag med dom hem å håller dom sällskap eftersom Sandra å Micka åkt utomlands idag!
Nu ska jag lägga mig å glo på tvn å verkligen försöka hålla mig vaken tills Lydia hör av sig så säger att hon är hemma.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0