Rädda våra äpplen, sluta dricka mjölk ur paket!

chacha bloggen, nu gästbloggar mr.x towes blogg här då!
Livet leker på som en clementin som precis blivit skalad! Towe får sin massage av mr.z och ni har inte en aning om vilka herr x och herr z är! Det är upp till er att ta reda på.  Kepsen hänger alltid med mr.x och hästsvansen har hittat mr.y igen.
Eftersom jag inte är en van bloggare så får ni ursäkta kvalitén på inlägget! Men smaken är som baken delad med ett hål i mitten... TITT PÅ FUTTBALL coooooolt =) nu kmr mr.z
Mr z har nu tagit över. har givit towe massage :) ni ska fått ett tipps om vilka vi är. Vi är mycket söta pojkar. Jag e totalt värdelös på att blogga så detta e inte sååååååååååååååååå lyckat. idag har jag (mr Z) towe å anna lagat mat o tittat på film eller towe titta inte hon sov som en stock. Så ikv ska jag få välja fint :) nae detta sög pösss

xoxo mr x & z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0