like 1 2 3

Hoppla, kom visst i säng senare än vad jag trodde. Kom en gammal kompis som höll mig sällskap ända tills nu, men nu ligger jag nerbäddad i sängen i alla fall men tror dock inte jag kommer somna. Har så himla mycket tankar i skallen, å svårt att somna när dom snurrar runt där inne.. Allt jag tänker på är Du. Å jag förstår inte varför, jag borde inse snart att du inte är bra för mig, att jag borde ge upp hoppet snart. Men det går inte, jag vill inte släppa taget på ett sätt. Men det måste jag göra...

Imorgon ska jag sova halva dagen, ser verkligen fram emot det, så HIMLA skönt att sova, det är nog bland det bästa som finns. Men fattar inte vad det sköna är egentligen? Alltså man sover ju, man känner ju liksom inte att det är skönt samtidigt som man gör det på något sätt.. Fattar ni vad jag menar? Alltså det är ju lite skumt kan jag känna.

Ae dags att lägga ner, känner att jag börjar svamla om lite allt möjligt nu, å mer kommer om jag fortsätter... Så jag sätter på en film, lägger mig tillrätta och spelar mitt underbara Mahjong! Nya favvisspelet kan jag säga!
Ni andra får sova så gott, ska göra så gott jag kan på den fronten... Ha det bäst!


Mina fina systrar + min otroligt SAKNADE kusin! Pussen på er

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0