kan inte hjälpa att jag känner det såhär


Vilja <3 Moster älskar dig. Stay with me

Här ligger jag i sängen helt död, ska snart sätta på en film och somna in till den. Blir nog Rent nu efter mycket om och men :-) Så himla länge sen jag såg den så det är nog dags nu tror jag.

Imorgon ska jag upp tidigt eftersom Sandra å Alvin kommer hit å vi ska fixa lite på övervåningen så det blir gjort någon gång. Sen blir det att plugga resten av dagen, måste bli klar med alla mina jäkla resten jag har efter mig. Så himla jobbigt att ligga efter så dags att sätta igång nu kan jag känna!

Dags för att sätta på filmen nu tror jag, hör att den kallar på mig. Så kryper ner under täcket och lägger mig till rätta. Ni andra får sova så gott :-)

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0