i'm gonna stand up like a soldier

Ska väl börja med att säga hur kul det är på praktiken! Har varit dör i två dagar å trivs redan som bara den :-) Alla barnen är så himla söta å gosia å personalen är jätte bra! Skönt att jag fick det i Tallboda så jag slipper åka fram å tillbaka till Vstad.. Hade varit lite segt, men då hade jag ju iofs haft Cissi å Kalle att flytta in hos med dom kanske skulle tröttna efter ett tag ;-) Haha, nej hur kan man tröttna på mig förresten?

Nu är jag i alla fall hos Vic, hon har fått något ryck ocg har börjat vårstäda. Men nu har vi faktiskt kommit en bit och man börjar se hennes golv igen :-) Å eftersom det va ett tag sen vi sågs så har vi ju en del att språka om! Myspys :-)
Men efter detta ska jag hem och bara slappa, är så himla seg hela tiden.. Jätte jobbigt faktisk! Men ska väl laga lite mat sen å se en film eller nått liknande, om jag inte får besök av någon söting vill säga? :-) Dock börjar jag ju 8 imorgon så bli nog inte så sent. Eller hoppas inte på det i alla fall, brukar ju inte bli som jag säger ;-)

Nej nu ska jag nog hjälpa Vic lite, hon börjar se trött ut på att jag ligger vid datorn å hon kämpar som en galning med rummet. Haha, snäll vän hon har alltså! Men ni får ha det så bra, å jag ska bli bättre på uppdateringen :-)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0