i loved you from the beginning

Sitter å inväntar att Sandra och Alvin ska komma. Trodde dom skulle komma tidigt men nej då, Sandra skulle på stan å fika å hela köret så kan tänka mig om några timmar? Kul..

Ser verkligen inte fram emot skolan imorgon, ser inte fram emot någonting om jag ska vara ärlig. Nu är det fucked up alltså om ni ursäktar språket. Usch jag orkar inte med sån här skit. Men glömmer det för en stund å sätter mig i köket å tar en kaffe med mamma å bara gör ingenting. Hoppas verkligen att min lilla älskling kommer snart, behöver lite glädje!


Skulle han komma innanför dörren skulle jag vara den lyckligaste människan på jorden!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0