du är bra för mig

Sitter i köket med Knåtan Betti Lyllan å Slogan. Dock ska jag snart gå å lägga mig snart, har så himla ont i huvet och behöver sova så jag inte försover mig imorgon bitti som jag gjorde imorse... Mamma väckte mig kvart över åtta och paniken satte igång! Va helt inne i min dröm så fatta ingenting av vad som va dröm eller verklighet, skit läskigt va det kan jag säga :-O

Imorgon är det fredag, äntligen! Då fixar vi en massa med huset, målar lite väggar å liknande :-) Skit kul att leka målare faktiskt.. Systrarna på mammas sida och Catharina kommer hit, hoppas Ronja gör oss lite sällkap också! Skulle vara mysigt :-) Så får jag se om jag sover hemma eller vart jag tar vägen liksom. Haha.

Nej ska väl försöka vara lite social igen..

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0