but i try try try



Såhär trött är jag på en skala just nu. Skulle ge allt för att få ligga kvar i sängen en stund till.. Å plus att jag somnade med toffs igår med blött hår vilket alltid slutar i kaos som ni ser :-) Gr8!

Idag slutra jag klockan 3, eller halv 3? Jag vet inte riktigt, tog inte ut någon lunch igår så har för mig att hon sa att jag kunde sluta en timma tidigare idag! Inte för att jag bryr mig så mycket om en halv timma men skulle vara skönt ändå kanske lite...
Jag får se om vi skulle fixa mina naglar idag eller om vi skulle ta det någon annan dag, men det är ju sånt som märks.

Har en äcklig känsla i magen, utöver illamåendet vill säga.. Bara det att du är jag både svinigt arg å jävligt ledsen. Skit också.

Nu drar jag till Eken, see u

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Jag såg att det var något du kan väl berätta för mig Pussar från mammi

2011-03-23 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0