baby i'm in love



Fick naglarna fixade av Ronja idag, blev hur nöjd som helst! Dom är ju skit coola :-) Hoppas dom sitter länge så blir det perfekt det här ju! Hon är riktigt duktig min lilla Ronny, å om någon är intresserad av att få sina naglar lika fina som mina så är det bara höra av sig till mig så skicksr jag över Ronjas nummer! Om ni inte redan har det förstårs.. :-)

Nu har jag precis lagt mig i sängen, har världens fetaste klump i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. men ska försöka lägga mig ner och blunda å försöka tänka på honom med ett leende på läpparna, det vet jag att han vill. Men imorgon tänder vi ett ljus för dig min bästa.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0