and i will do anything for love

Tar en liten paus i min praktiska marknadsföring. Ska göra ett reklamblad för min egna kiosk: Edlunds Munkar! :-) Dock kommer jag ingen vart eftersom jag har NOLL fantasi när det gäller sånt där... Å inte hjälper läraren mig, nej nje för detta måste jag göra själv. Skit också!

Ikväll intar jag Martins soffa och sätter på TVn å ser hockeyn tillsammans med Martins kära familj. Myspyser lite, sen framåt natten tar jag nog bussen hem å sover :-) Gud så himla skönt med helg alltså. Dock inte lika skönt med all denna, ursäkta mig, jävla snö!!

Nu måste jag nog fortsätta... Wish me luck



Grattis snygging på 18-års dagen!! :-)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0