and he looked at me



Sådär! Nu har vi gjort hur mycket som helst här hemma. Å det känns som att nu är det inte långt kvar innan vi ska börja leta lägenhet å sånt där.. Får en klump i magen när jag tänker på det, samtidigt som det nog kommer bli hur skönt som helst.. Men på bilden ser ni i alla fall en liten del av mitt rum. Men man ser ju att väggen är målad, har satt upp en soffa så nu har jag bara den ena soffan bäddad, hur liten som helst.. Och har ställt in TVn igen så nu kan man ligga å glo på den också :-)
Det vi mer har gjort är att vi fixat hela övervåningen/trappan. Ser skit bra ut! Vi har även målat och fixat iordning mitt rum på övervåningen. Sen när Ronja kommer ska vi måla klart "datarummet" så det är klart. Sen är vi näst intill klara tror jag, bara lite kvar men det går rätt fort. Lägga golv i datarummet och så liksom.

Nu ska jag maskera lite saker i datarummet så det bara är att börja måla när ronny kommer. Och så får vi se om jag orkar ta mig en promenad sen. Har ju nästan varit inne hela helgen!!

På tisdag har det gått 6 år. Men inte fan blir det lättare för det..

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Lena Edlund

Ensam är inte stark men tillsammans gör vi underverk.På tisdag går vi till minneslunden med en skvätt Gammel Dansk <3

2011-03-28 @ 09:39:14
Postat av: sandra

Skvätt från mej med=)och ett ljus... vi ska fira tvillingarna så kan tyvärr inte gå dit.

2011-03-28 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0