you know it's true



Snart bär det in mot stan å träffa Jennifer som sagt. Ska bara vänta på mamma å att klockan blir halv fyra. Hoppas på att vi går å äter innan vi åker till ryd, är nämligen lite små hungrig sådär.. :-)

Under tiden så är jag hundvakt, ligger här med Vilja å myser, eller jag myser med henne rättare sagt.. Hon ligger å snarkar å vänder på sig för att jag ska klia henne. Mysig hund det där ;-) Haha.

Nu i alla fall ska jag ringa Micka och se vart hon är. Sen klä på mig å fixa det sista. Plocka undan lite kanske också! Så jag nås på luren resten av dagen. Ikväll hoppas jag på ferre eller Möller om han bara kan svara i telefon... :-) See ya!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0