you and i collide



Först å främst vill jag (åter igen) be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande. Men har varit mycket på sistone nu... Skolan - jobb - plugga - sova. Sen går det runt sådär hela tiden, och det tar på krafterna kan jag lova er! Men ska försöka bli bättre, måste bara komma på hur man bloggar från mobilen. Ni vet, jag är inte så haj på sånt där alltså ;-)

Som ni ser på bilden var jag och fixade mina naglar idag, blev riktigt nöjd faktiskt! Det är två stycken blommor på ring fingret å tummen på båda händerna. Mycket fint mycket fint :-) Ronja fixade också sina, dom blev också snigga! Så nu är vi fina som attan alltså. Helt otroligt..

Nu i alla fall ska jag snart lägga mig å sova, är så himla trött. Å imorgon är det skolan till 1, sen ska jag se om jag sätter mig i peddan å pluggar till klockan 5 då jag börjar jobba till 9. Det är inte bra för mitt psyke det här alltså.. Men det är väl bara stå ut som alla säger.. Uschalingen!
Nej nu ska jag tametusan sova. Gud så underbart det låter va?! Något jag rekomenderar starkt. Så sov gott

fanfanfan


xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0