weak as you are

Här sitter jag i soffan med Vilja snarkandes bredvid mig. Ser rätt skönt ut när hon ligger där och sover.. Jag hade hoppats sova länge eftersom jag inte somnade förrens 4 imorse ungefär. Först kunde jag inte sova för jag va för inne i tvn.. Sen när jag väl lyckas somna, ja då ringer Möller å Hubert! Fick jag inte sova där heller.. När jag sen går å lägger mig igen, då snarkar Vilja för mycket för att jag ska kunna somna! Amen underbart va :-)

Nu ska jag snart hoppa in i en dusch å sen börja göra mig lite i ordning för dagen. Inte för att det händer allt för mycket men man kan ju alltid hoppas på att det dyker upp någonting! Ska i alla fall med Jennifer, sen så hoppas jag verkligen någon kommer på något kul att göra, för jag känner verkligen inte bara för att sitta hemma ikväll.. igen!

Nu ska jag glo lite mer på tvn å försöka få tag på Möller. Ha det bäst

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0