skit lack på skitsnack, sluta snacka skit tack

Så himla ledsen över mitt idrottsprov.. Fick resultatet idag, 36 har jag för mig att det va - G alltså. Å det tog emot, gud så besviken jag blev, jag som verkligen kämpat ör det där provet, suttit i två veckor varenda dag å pluggat, å inte ens ett VG? Tecken på hur mycket jag suger på idrott, å tecken på att jag faktiskt har svårt för prov, för såhär blir det jämt. Samma sak på hälsopedagogiken, samma sak, G där med, men pluggade å hoppades på VG. Men nej nej, här lägger man ner sin tid på ett godkänt. Underbart.
Nu i alla fall ska jag skriva på min BKF uppgift, den ska jag banne mig få mer än G på annars vet jag inte vad jag gör.. Men först måste jag nog söka lite tröst hos vilja.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0