Sicktar mot toppen



Tjejfest hos Jenny igår! Riktigt lyckad :-) Singstar, god mat, dans, tjejer å en massa massa skratt! Hoppas på att Jenny lägger ut lite bilder snart från igår, skulle vara kul å se. Hoppas även på videon på mig å cissi, ronja å lovisa, fia å jenny som buggar ;-) Måste säga att jag å Cissi utklassa dom andra med våra snurrar å pannkakor.
Gud vad kul vi hade. Såfort jag får tag på bilderna kommer dom upp :-)

Nu ska jag snart åka och jobba. Tror ni jag vill det? Gissa 3 gånger...
Denna vecka som kommer nu kommer nog vara hur jobbig som helst. Först börjar jag med skolan, sen stanna kvar i skolan och plugga, sen till jobbet sen hemma runtt 10. Måndag-torsdag. Ledig fredag å lördag. Sen jobba söndag.... JAG VILL INTE. Wish me luck.

Dags att gå upp ur sängen snart kanske så man kan ta sig något att äta och sen hoppa in i en dusch. Kanske till och med ett litet bad? Skulle ju inte vara helt fel.. Det ända jobbiga är att det tar ett tag å fylla upp, så man hinner typ tappa ut vatten, ligga där i 10 min å sen gå upp igen. Inge kul. Men men, nu babblar jag bara..
Ni får ha det så bra!

In my mind.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0