sick and tired ...

... Är precis vad jag är. Ligger i sängen halvt död, ska snart försöka ta mig upp å ringa å tacka min kära syster för att hon hämtade mig imorse, sen tjata till mig lite Max! Se hur det går.. Tror inte dom kommer vilja sätta sin fot utanför detta hus faktiskt. Aja, nyår igår va bra, va ju ute i ringstorp. Men det funkade faktiskt, framåt 1-2 någon gång blev vi hämtade å jag skjutsad till en kompis. Där hade vi skit kul, somnade inte förrens klockan 6 imorse tror jag hon va.. Men dessvärre vaknade jag vid 8 å sprang till toan, det va då det började, där låg jag sen till 9 då jag fick nog å ringde micka så hon fick komma å hämta mig! Bilresan va inte den bästa kan jag ju säga... Sen när jag kom hem blev jag omstoppad så jag skulle sova, men icke, ner med huvudet i hinken igen.... Det känns ju bra att man inleder 1 Januari 2011 med en rackarns influensa! :-(
Nej nu hör jag mamma i köket, så nu ska jag koppla på charmen å sen be om lite hamburgare.. Se hur länge den stannar i kaggen sen, usch..
Hoppas ni hade det skit bra igår allihop! Å att 2011 blir hur bra som helst - nytt år, nya möjligheter!

Jag va stark igår.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0