lost in time


Du finns inom mig.

Här sitter jag i soffan och halvsover, ska snart gå å lägga mig i sängen bredvid Micka och Vilja å sova jag med. Micka gick och la oss såfort vi kom innanför dörren i princip haha. Men stackarn ska ju jobba imorgon..

Kvällen spenderade jag i Mantorp med Sandra Martin Alvin mamma Micka och Vilja med hemmalagad pizza och let's dance! Jätte mysigt faktiskt :-) Brukar inte tycka det är sådär super kul annars, brukar alltid vilja hitta på annat, men nu känner jag verkligen inget behov av det? Hmm.. Har bara suttit hemma nästan hela veckan och inte gjort ett dugg liksom. Skumt, undrar vad det är med mig! Haha.

Imorgon så ska jag sova ut, sova ungefär hela dagen, fram tills Jennifer ringer å väcker mig.. Ser jag inte fram emot! Men då blir det att gå upp, göra sig iordning så man inte ser ut som en vandrande zombie och följa med henne till Ryd :-) Hon ska fixa naglarna, så kommer sitta där och vara svartis eftersom jag inte ska fixa mina förrens den 21 typ.. Bara vänta å hålla ut.. ;-). Sen får jag se om jag följer med henne hem och har lite lördagsmys eller om jag åker hem! Eller så kanske jag gör något helt annat? Ja man vet ju aldrig liksom.

Nu känner jag att jag bara svamlar om ingenting så kanske dags att sluta babbla å gå till kojs istället? Jag röstar för! Sov så gott allesammans.

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0