Ja e... Ja e....


I'm back! Hoppas ni inte saknat mig för mycket... :-)

Ursäktar min dåliga uppdatering, men har helt enkelt inte haft orken till det... Hur seg som helst nu för tiden!
Men för dom som missat det på Facebook så har jag skaffat jobb- telefonförsäljning. Fast ändå inte. Jag säljer inte, jag gör bara informationsutskick till folk :-) Så det funkar faktiskt!

Nu ska jag snart ta bussen in till stan å möta upp Möller å Mange, sen bär det av till abisko! Lite ferre sådär, men ikväll blir det lugnt. Måste ju spara mig till tjejfesten hos syrran imorgon ;-) Så himla kul vi ska ha! Kommer bli awesome helt enkelt.
Nu ska jag fixa det sista sen gå till bussen in till staden. Men jag finns på luren hör ni!

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dej sötid . Puaa från största syrran:)

2011-01-21 @ 19:15:00
Postat av: Anonym

Menade puss:-)

2011-01-21 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0