i belive i can fly


Ikväll är det myskväll med Sandra Alvin Micka å Vilja. Ska ha Alle bredvid mig i sängen i natt, gud så mysigt. Första gången jag sover med honom :-) Så vi ska göra lite god mat, kanske se en film å bara ta det lugnt. Kanske slänger fram skolböckerna en sväng om jag inte har något bättre för mig. Se sicken liten pluggis jag blivit ;-)
Imorgon därimot ska jag först å främst till skolan, sen hem å vara barnvakt åt alle i några timmar å sen vidare till simhallen! Grymt länge sen man va där så det ska bli skoj faktiskt. Har inte velat åka dit på ett tag men nu så, nu är det dags haha :-)
Nu ska jag fortsätta kolla på jönssonligan ;-) Ha det bra!

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: sandra

Min gullunge...:)

2011-01-14 @ 09:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0