always in your arms


Cutiepie ha... ;-)

Nu sitter jag å väntar på att tiden ska gå så klockan blir 4, då bär det av till Vikingstad! Där vankas det kalas för Cissi som fyller på tisdag :-) Så då blir det att träffa alla sötisar som jag saknar så myket, speciellt Joline å Alice, var så himla länge sen! Så det blir awesome.
Sen får jag se vad som händer, men till Ida ska jag nog. Å jag måste bara säga att jag hatar helt ärligt Linköping, å ännu mer hatar jag att vara 17!!! Fy tusan.. Alla våra vänner ska ut ikväll, förutom vi, för vi kommer inte in. SKIT! Aja, det är väl bara bita ihop dom ungefärliga 180 dagar det är kvar för mig ..
Nu ska jag sluta gnälla å sätta igång å göra något fint med mitt hår tänkte jag, har ju inget bättre för mig preis. Så ni får ha det så bra allihopa, hör gärna av er om ni vet nått kul :-)))

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0