varit död i minuten


Idol-Calle!

Kom precis hem från Calle, blev att åka dit en stund efter vi hade varit å lämnat Emma som va här en stund och kollade en frisyr som jag ska ha nästa vecka när jag ska gå modevisning!! :-) Hur kul som helst.
Men i alla fall, jag följde med hem till Calle en sväng, som nu mer vill bli kallad Idol-Calle eftersom han NÄSTAN kom med i idol ;-) Hahah... Söt alltså! Gjorde inte så mycket mer än att kolla på när han spela spel på datorn.. Haha, länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde ikväll alltså! :-)

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag med ut i skogen med barnen på förskolan och kolla på när det kommer några BF3:or från ljunkan (alltså samma som mig, så vem vet, kanske känner dom?) som ska grilla å leka som attan :-) Kanske får vara med på ett hörn, ja man kan ju alltid hoppas!
Så nu är det dags att sova, kommer somna gott i natt, har varit helt död hela dagen så dett aär vad jag längtat efter :-) Sov gott alla!

GRATTIS TILL MIN PUSSIE SOM FYLLDE 18 ÅR IGÅR!!! :-))
(Gammal bild där kan jag känna...)



xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0