that boy he look so fine

Ligger i Micka å Dalles soffa med lilla Alice i knät, så himla gosig! Så många pussar jag fått av henne har jag nog aldrig fått :-) Haha. Ska vara hundvakt tills Micka kommer hem, och då ska jag färga mitt hår ännu en gång, gjorde det igår men blev inte så bra. Så får göra ett nytt försök idag!

Igår fick jag av mamma att fixa mina naglar i påskpresent. Super fint blev det!

Tyckte det va snyggt med lite blått glitter å diamanter på ringfingret! Awesome alltså.

Nu ska jag lägga mig å slappa ett tag nu, å mysa med Alice. Hon är ju så himla mysig. Men när man säger Alice så kommer jag å tänka på hur mycket jag saknar min systerdotter Alice, massor! Måste bege mig dit någon dag snart.. Å självklart Jollan å Alle också! Allihop. Nej nu ska gosa ner mig å kanske slockna en stund. Finns på luren

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Går det inte döpa om vovven känns ju hel fel med Alice, blir ju super konstigt när du säger att du Mysar med alice;) ja går la inte döpa om sådär men blir lite splittrad. Puss

2011-04-22 @ 23:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0