någonstans visste jag att du fanns

Vilken härlig dag! Ända till solen gick i moln men det är bara hoppas på att den kommer fram igen, för jag tror att jag känner för en liten tripp till Bosses glassbar... Skulle ju inte vara helt fel! :-)
Nu snart ska jag lägga mig lite å kolla film (om jag inte åker till Bosses vill säga) å vänta på att Stefan ringer. Då ska jag väl göra mig iordning lite å sen bege mig in mot stan å käka sen gå på bio. Hur många ligon finns det i världen (eller vad den nu heter) ska vi se! Hur kul som helst :-)
Nu håller jag på att somna så ska väl se om jag finner någon som är lika sugen på glass som jag annars går jag nog å slumrar till lite i sängen! Ha det så bra alla, å speciellt mamma som åkte till sälen imorse!
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0