men så mycket mer, än vad ögat ser

oups... Känner att uppisen är usle, å i varje inlägg skriver jag att jag ska bli bättre men jag blir ju inte det ändå, så nu blir det inget tjaffs om det!

Är jätte nervös inför tisdag, jag ska gå modevisning på JB för Emma å hennes grupp.. Dom har 50-talet och jag ska vara brud! Tänk om jag ramlar?! Så himla nervis, det är helt sjukt. Han som går som min man är Giacomo ;-) Haha!
Det kommer nog bli skit kul, hoppas det i alla fall! Å inga olyckor...

På fredag flyttar det in en ny liten buse hos Micka och Dalle också, Alice kallas hon där hon bor nu så det namnet får hon nog behålla :-) En söt liten voffe, kommer inte ihåg rasen men så himla söt va hon!! Längtar tills på fredag så jag får träffa henne! Sen blir det middag med Stefan och på lördagen lite shopping :-) Känns som detta blir en bra vecka/helg den som kommer nu! Å vckan efter den som kommer nu ÄR DET LOV!!!!

Tillbax till lilla jönssonligan!


xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0