jag tror att jag faller

Hemma på lunch nu. Gick upp imorse och traska iväg till praktiken, hade påskpyssel med barnen och dom är så himla duktiga! Vi gjorde "hand-tuppar" och påskkort :-) Blev jätte bra faktiskt. Och dom tyckte det var roligt så det blev riktigt lyckat!
Vädret är ju det bästa som finns just nu känner jag, sitter på altan och glassar i solen, hoppas på att vi ska vara ute på praktiken efter lunchen så man får lite sol på sig :-) behövs för den delen också..
Nu ska jag ta mig en liten matbit sen bege mig mot praktiken igen. Trivs som bara den så kommer vara tråkigt sen när den är slut och man ska tillbaka till skolan, men skönt på samma gång! Nej nu måste jag äta..
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0