jag är högt över molnen

Sitter ute i solen och bara njuter av livet. Snart ska jag traska iväg till Lotta Filip å Simon på en fika, mysa lite med kussar å moster :-) Sen kommer Sara hit, så antar jag att vi sätter oss på altan i solen och tar oss en kall. Sen ska vi göra oss iordning så bär det av till stan sen där vi möter upp en hel drös med människor! Kommer nog bli en toppen kväll tror jag det :-) Har det på känn.
Har fått lite mamma-abstinens.. Bara för att hon är så långt borta vill jag vara hos henne, brukar inte bli sånhär! Men antar att det är för jag vet att jag inte kan träffa henne nu.. Men jag får försöka h¨lla ut tills hon kommer hem :-) Det klarar jag nog allt.
Nu ska jag klä på mig och traska iväg. Ha det bra everyone.
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0