boom chicka boom bop bop


Du å jag... Eller?

Här ligger jag i sängen, näst intill helt död haha.. Har legat här nästan hela dagen förutom när jag nyss va uppe å tog ett bad! Hur skönt som helst :-)
Å jag hade nästan glömt hur det va att vara bakis, men blev påmind idag om hur det känns.. Usch å fy för huvudvärk! Men det var det värt, hade hur kul som helst igår!! :-)

Imorgon är det först en sväng till skolan och sen vidare till praktiken, slutar 3 å då är det väl hem antar jag. Kanske skulle en sväng till mantorp men jag får se hur det blir, känner mig lite förkyld.. Och eftersom Alvin precis blivit frisk vill jag inte smitta ner honom igen! Så får se hur jag mår imorgon helt enkelt :-) Nu i alla fall ska jag nog ta och lägga mig till rätta och gosa ner mig i täcket å drömma mig bort till dig....

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0