when you cry I cry


"Tycker du jag är gullig ska du se men min moster <3"
stämmer allderles utmärkt! ;-)


Kom precis hem från slickett, har inte skrattat såhär mycket på länge! saknat min lilla martin må jag säga :-)
innan jag gick dit var jag och hälsade på sandra och alvin ett par timmar. fick god mat och en massa mys, underbart! alvin är så himla gullig. bara skrattar hela tiden, man får aldrig nog av honom :-) riktigt mysig dag.
men nu tror jag snart att det är dags att lägga sig, måste ju vara utvilad för morgondagen! ska på inflyttningsfest i vikingstad och det kommer nog bli en låååång natt, så bäst att sova ut imorgon ;-) och om någon vill ses en snabbis å är där så är det ju bara höra av sig vettja!
nu ska jag ta mig en macka, sätta på filmen och släcka ner datorn :-) ha det bra everyone! peeeace

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för sällskapet! mys=)

2010-09-25 @ 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0