we are sending out a lovemessage to the world


alicebrallis <3

vaknade allderles nyss av att ronja ringde och sa att klockan va 4 och att vi när som helst skulle åka. paniken jag fick där va inte och leka med! sen sa hon att klockan bara är halv 1 då kunde jag lugna ner mig lite..
så nu ligger jag och kollar på film, Bert - Den sista oskulden. haha vilken film asså! ;-) men ska snart gå upp och träffa sara en snabbis, sen hoppa in i duschen och efter det börja traska bort till ronja och göra mig iordning där :-)
men jag kanske slänger in något senare om jag har tid.. annars, ha en skön lördag!
Jag ska snart sätta igång med bloggdesignen också, vet precis hur den ska se ut, nu är det bara upp till vicke och göra den åt mig! hihi.

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: vic

kontakta mig nån dag så fixar jag det ;)

2010-09-25 @ 16:55:07
URL: http://victoriiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0