vad gör vi? nu kör vi!


så mycket starkare än du
det har jag lärt mig nu


nu ska jag ta och chocka mina läsare, vet ni vad jag precis gjorde? såg på hockeyn! jag var till och med på matchen. där ja, det är inte ofta man hitar towe edlund inne på cloetta stå och skrika ramsor i klacken ;-) haha.
var där med ronja alexander sara och tobias. sen kom det ju till några stycken eftersom möller känner allt och alla, och om inte lär han känna alla! men det var faktiskt riktigt kul :-)
imorgon har jag sovmorgon till kvart i 9 eller något sånt, så ligger här och funderar på om jag ska ta mig i kragen och gå ut å gå en sväng med bettina? hmm.. får se hur det blir med den saken!
nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på filmen och lyssna på min julmusik. ha det bra allihopa :-)

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0