the secret

äntligen hemma från träningen, och jag kan säga att jag redan ligger i sängen! blir nog tidigt ikväll.. är hur trött som helst. och det känns ju inte lite segt att börja klockan 10.15 imorgon och sluta 11:15? gud så onödigt att ens gå dit! men måste, ska hålla i en aktivitet... oerhört kul.. inte ;-)
men sen ska jag gå till min kära syster och färga håret, sen vidare och träffa josse en sväng! va ju hur länge sen som helst så det blir kul :-) se vad vi hittar på..
nej nu ska jag bädda ner mig och se om jag somnar lika snabbt som jag tror att jag kommer göra! ha det bra hörni

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Stora syrran !!!!

roligt med ny bloggsida .. rosa gör mig glad=)

2010-09-29 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0