stonger then before


sådär ja.. då va dagens pass avklarat! och jag kan meddelsa att jag är helt död. men rätt stolt över mig själv är jag allt måste jag säga, från att aldrig tränat förut till att börja med shootfighting där uppvärmingen är som en fyspass! det är fasiken bra kämpat :-) då är det bara prövning på söndag kvar sen tror jag nog att jag och ronja sätter igång med det här! nu vet ni, nu ska jag bli en fighter! haha.. ;-)
imorgon är det en extremt lång dag i skolan, 8:15 - 16:30 ... uschalingen, men det är ju bara hålla ut! :-) det är ju faktiskt helg sen.
men nu tror jag att jag ska städa klart mitt rum (om träningsvärken tillåter) och sen gå till sängs.. ha det bra allihopa! :-)

xoxo till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0