simply the best


Ny färgat hår! Gjorde lite blonda slingor som jag brukar :-)
Micka gjorde lite slappa lockar också, snyggt tycker jag!


Kom precis hem från staden. Har varit och tagit en fika med Josefin, var ju så himla länge sen så kände att det var dags nu! Så direkt efter jag färgat håret gick vi till steve's och satt där i flera timmar, hade mycket att prata om denna gång haha :-) sen gick vi en sväng tills jag bestämde mig för att ta bussen hem. Det känns att det närmar sig vinter nu i alla fall, är hur kallt som helst ute!
Imorgon har jag kort dag i skolan, 08:15-11:45. Gudomligt skönt må jag säga :-)
Nu ska jag lägga mig framför en film och slappa lite. Kanske slänger in något senare om jag får lust med det.. ha det bra annars

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0