jul jul strålande jul


jag måste bara påminna alla om att det är julafton om inte mer än 3 månader! 3 månader! det går hur fort som helst. jag längtar så mycket så jag spricker snart... när jag tänker efter kan jag nog erkänna att jag tycker om julen mer än sommaren. det är så mysigt ute när marken är täckt av snö, det är mörkt med bara några ljus tända som lyser upp, man ligger och myser med en filt och bara mår bra.
alla julklappar, när hela familjen är samlad och alla är glada, vem kan inte tycka om julen liksom?
så nu sitter jag mamma och catharina i köket och lyssnar på julmusik och drömmer oss bort några månader! och det känns faktiskt nästan lite som jul.. utan allt julpynt bara, men det är inte långt kvar tills det ska upp heller :-D gud vad jag längtar.....
mer jul ge mig, mer jul!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0