i'm in love with .... i'm in love


trött som bara den ... kanske en liten powernap?

kom precis hem från skolan. skulle slutat halv 5 egentligen men fick sluta tidigare :-) riktigt skönt.
men nu är bara frågan vad jag ska göra en fredag som denna, finns ju ingenting att göra i linköping längre! jag tror det lutar åt att jag umgås lite med ronja och alexander, men vet inte vad vi ska göra heller .. så någon som har förslag? bara höra av sig ;-) men tror det blir lugnt i alla fall eftersom det är dop på lördag. så måste upp på det, och runt 9 ska vi ut å äta ett par stycken sen ska jag vidare på fest! så imorgon blir nog en ganska bra dag :-)
nu ska jag sätta igång och städa lite, har ju nämnligen lovat mammi att göra fint här till imorgon ...
ha en skön fredag allihopa! :-) peace

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0