here we lay. face to face

möller gjorde hela min dag idag! jag ska berätta för er vad han gjorde... haha!
jag möller och drufva satte oss på 11an för att åka hem till mig och lägga oss. drufva och jag satt bredvid varandra och möller satt mitt emot, helt plötsligt så ville möller byta plats och sitta bredvid mig så dom gör det, men precis när möller sätter sig ner svänger bussen så han ramlar ner på golvet. han landade på rumpan och armbågen, och när han landade bara studsade han som en liten boll. och minen som han hade, den skulle jag kunna ge vad som helst för för att få se igen! det var det roligaste jag sätt. han låg där och kved och mobilen flög iväg, det första han sa var: NEJ MOBILEN! och jag låg näst intill dubbelkvikt för att jag skrattade så mycket, fick ont i magen av min lilla skrattattak. och hela vägen från busshållsplatsen gick han och berättade om hur ont han hade i armbågen, stackarn.. å jag sjävklart gick fortfarande och skratta som en idiot. det gjorde hela min dag det där lilla fallet! gud vad kul det va asså... det där kommer han få höra ett par gånger kan jag lova :-) det va rätt synd bara att jag glömde ta kort på händelsen, hade varit rätt kul att ha som minne! men får berättade det för alla istället.. haha.
kom på mig själv nu med att jag låg och skrattade när jag bara tänkte på det hela och skrev det här.. inser ni då hur kul det va? åherregud...
nu ska vi nog sova hoppas jag. drufva gick nyss och la sig i sängen där uppe och jag väntar på att det andra cpt ska komma ut ur datarummet och gå å sova.. men det lär väl dröja antar jag! aja, jag får sätta på en film och ligga å glo på sålänge. det löser sig nog det där du.... men är förbannat trött i vilket fall så nu stänger jag av och lägger mig. ha det bra allihopa, och hoppas ni haft en lika kul fredagkväll som jag har!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0