he does nothing, the boys does nothing


fynd!

skolan idag va rätt OK. gick till halv 12 bara, men sen var det ju någon föreläsning om Don't drink and drive i 1 timma ungefär.. ganska intressant faktiskt :-) direkt efter det kom anette och hämtade upp mig och ronja så drog vi till ulrikamarken! hittade några fynd faktiskt... som 2 ringar, en piercingkula till tungan, tops, ballonger å ett litet paket till min lilla alvin. skit söt grej!
imorgon är det fredag och jag slutar inte förrens halv 5. men iofs så är våran lärare lite små skum så vi får säkert sluta typ efter en halvtimme eller nått, det är så det brukar bli :-) sen tillbringar jag hela kvällen med drufva! blir bra det där.
nej nu tänkte jag gå tillbaka till min film jag satt på. sen skriva klart mitt arbete som jag faktiskt började lite på igår. men jag kanske slänger in något senare om jag inte kan sova riktigt, haha.. ha det bra annars

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0