fuck you right back


Till Dig

Jag kan inte sova, i natt igen.. Men ska snart krypa ner och lägga mig till rätta och verkligen försöka få lite sömn. Annars blir mitt humör lite upp å ner imorgon! Och det är inte kul, varken för mig eller alla andra ha ha..
Känner verkligen inte för morgondagen.. Börjar ju med skolan, sen måste jag hem direkt och städa, sen vidare till  träningen. Sen kommer Martin och möter mig på resecentrum så sover jag där. Nära och bra till skolan på fredag!
Nej nu måste jag verkligen försöka! men tror problemet är alla mina hundra tusen tankar jag har i skallen hela tiden, ska försöka rensa bort dom lite. Sov gott nu allihopa!

www.galenostgote.blogg.se

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0