from side to side


nyduschad å fin .....

precis kollat klart på The last song, vilken film! helt såld.. det var nästan så jag var tvungen att se den igen men jag håller mig i några dagar och ser den då istället :-) ska ju faktiskt upp till skolan så snart är det sovdags. det värsta är att jag inte ens är trött. imorgon blir det skolan, stan med ronja och sen en långpromenix med bette! mysigt.
idag började vi med boxningen lite smått på shootfightingen, gud så kul det var! man känner sig ju lite små skum när man står och slår rakt ut i luften, men det är ju bara tänka bort. men gud så kul det är att boxas! vi bestämde oss för att fortsätta. så nu börjas det, 3 dagar i veckan - tisdag, torsdag, söndag. 2 timmar varje pass, + lite extra träning med nadja! blir skit bra det där :-) kul att man går i kampsport helt plötsligt, jag som aldrig tränat tidigare. bra sport att börja med ;-) har faktiskt en liten bula i huvudet upptäckte jag förut.. den gör rätt ont! men vad gör det om 100 år?
nej nu ska jag sova, eller i alla fall försöka! ha det bra gott folk, hoppas ni haft en bra helg :-)

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0