DJ got us fallin' in love

sådär, då var man hemma i sin egen säng igen! har ju sovit hos sara ett par dagar nu eftersom hennes syster var i tyskland och hon inte ville sova själv, så snäll som man är ställer man upp å övernattar ;-)
imorgon är det fredag och jag kan inte längta mer, har varit så trött på skolan den här veckan så jag vet inte vad, ändå var vi lediga igår och bara hade en lektion idag .. men har varit nått förjävla trött så ska bli skönt att snart stänga av datorn och sova! men iaf, imorgon ska jag tillbringa min dag/kväll med möller. får se vad vi hittar på för kul! sen på lödrag har ju cissi å kalle inflyttningsfest, underbart! både folk från min sida av släkten och av ronjas är där, så kommer bli en riktig blandning :-) skit kul!
nu ska jag sova, somnar nästan framför datorn ... jag skriver imorgon, förlåt mig för den urusla uppisen! ha det bra allihopa :-)

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0