your love


Mysdressen på...

Sitter nu hemma vid kökbordet å inväntar att Emma ska komma hit! Hon fågade om hon fick komma hit å prata lite skit, mysa lite å bara va, och självklart får hon väl det! :-) Så det blir väl att slänga på en film, äta våra kanelbullar å bara ha det skönt. Det är väl ingen som missat kanelbullendag idag va? Måste äta minst en bulle, annars sviker man traditionerna ;-) Haha..
Skolfotot idag gick för övrigt rent åt helvete! Blev så himla missnöjd, usch.. Så det blir att sno varenda skolkatalog å klippa ut kortet på mig. Fy bövlen vad jag blev arg när jag såg det :-( Men men....
Nu ska jag gå å plocka ordning lite, är så himla stökigt här hemma! Men kanske slänger in något litet senare om ni har tur ;-) Annars, Ha det!!

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hej! Jag ska börja med veckans blogg-tävlingar igen på min blogg, och du får jättegärna ställa dig på kölistan ifall du vill va med :)

2010-10-05 @ 14:10:28
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0