your hair was long, when we first meet


Du gör mig dag.


Jag är så sjukt jävla as arg just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart! Alla har bara tjatat hela jävla dagen känns det som, jag har pluggat in det där äckliga serveringshäftet så det är det ända som snurrar i skallen på mig, kommer fan drömma om det, jag fattar inte ett skit av hur man fixar nedräknings skiten på bloggen och ae jag vet inte vad jag ska göra asså!
men snart kommer möller hit, han sover här i natt, så hoppas på att han kan lugna ner mig en smula, och jag hoppas på att jag får lite sömn i alla fall... Imorgon ska vi ut å äta, fan så gott. sen är det lov, ett plus i alla fall. hoppas bara vi hittar en redigt rolig fest på lördag så är det löst, men vad ska man klä ut sig till då då? sen hoppas jag på att få träffa alla mina älsklingar på lovet. och klippa mig ska jag göra med, ska testa lugg igen!
nu känner jag att jag svävar iväg lite på allt och ingenting så kanske dags att sluta skriva. va bara tvungen att skriva av mig lite smått sådär, men nu ska jag vänta in möller och skriva om servering.
GAAAAAAAAAAAAAAH!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0