you can cry when you get older

Åkte till träningen, tränade i 3 timmar och nu är jag helt slutkörd... vi hade fysträning idag och jag kan säga att det va det jobbigaste jag någonsin gjort.. Fy fan, jag orkar inte göra någonting!
Så nu tänkte jag sätta på en film och lägga mig i min sköna säng och försöka sova, imorgon ska jag gå till skolan så bäst jag somnar snart så jag orkar gå upp! :-) nadja fick in ett fint slag på näsan när vi boxades så kommer väl snurra i hela skallen när jag blundar, men får försöka tänka bort det.. det snurrar fan redan nu. fattar ni hur dåligt jag mått idag? tyck synd om mig........ hihi.
nu ska jag sova, men vi hörs imorgon eller nått liknande!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0